Masz konto? Rejestracja


[ZM] Opis moda

Ossal

Opis ZombieMod 'Uprising' bY Ossal
Mój mod zombie, od czego by tu zacząć? Cały mod (plugin) jest w 100% mojego autorstwa, oczywiście zaglądałem do innych pluginów np ZombiePlague4.0, ale generalnie całość napisałem sam od zera, od pustego pliku tekstowego, bez ingerencji kogokolwiek. Opis podzieliłem na części, lecim:

Rozgrywka
W grze ścierają się 2 drużyny: ludzie (ct) i zombie (tt). Na początku rundy wszyscy są ludźmi, wybierają broń i rozbiegają się po mapie, jest w miarę jasno. Po 10 sekundach jeden z ludzi losowo staje się zombie (nie można być wylosowanym 2 rundy z rzędu). Pierwsze zombie jest niewidzialne przez 10 sekund (vip 15) lub do pierwszego fraga). Zaczyna się ściemniać i po 10 sekundach zapada całkowity mrok, nie widać kompletnie nic - poziom światła na mapie 0%. Ludzie zdani są na flary (SG), latarki i znajomość mapy, zombie natomiast widzą wszystko (noktowizor). Zombie nie posiadają broni, mają tylko łapy (nóż). Zombie zaraża ludzi każdym atakiem, wówczas człowiek natychmiast staje się zombiakiem i stara się zarazić. Gdy zostanie ostatni człowiek nie zostaje on zarażony ale musi zostać zabity, normalnie jak z noża, ale obrażenia zombiaków to około 152% obrażeń noża, więc z prawego biją równe 100 zamiast 65.
Obie drużyny mają spadochron.
Gdy wszyscy ludzie polegną rundę wygrywają zombie, a pierwszy zombiak (ten losowy) otrzymuje bonus za skuteczne rozprzestrzenienie zarazy, ale tylko jeżeli zaraził co najmniej 2 osoby. Gdy zombie zostaną rozwalone rundę naturalnie wygrywają ludzie, nikt nie otrzymuje żadnego bonusu.
Gdy runda (3min) się zakończy (remis) rundę wygrywają ludzie i każdy żywy człowiek otrzymuje bonus za przetrwanie, a w przypadku gdy przetrwa tylko jeden, bonus jest powiększony.
Typy kamp na mapach, oraz lista map ===> KLIK

Rozgrywka na mapie specjalnej - Escape
Granie na takiej mapie w rozgrywce różni się tylko celem gry i tylko ludzi, zombie dalej mają tylko roznosić virus atakując ludzi. Ludzie mają za cel dobiegnięcie do punktu ewakuacyjnego i ucieczka np helikopterem. Kampienie na na takich mapach jest zabronione. Na escape'ach występuje 'goniec' - w momencie wylosowania zombie losowany jest jeden człowiek i teleportowany kawałek dalej od spawnu. Jego zadaniem jest jak najszybsze dobiegnięcie do punktu ewakuacyjnego i wezwanie transportu (naciśnięcie E na radio/komputer).
Ludzie którym uda się ewakuować otrzymują bonus. Na takich mapach niemal nie zabija się zombiaków.

System kasy (punktów) i sklep
W grze zamiast dolarów są punkty - AmmoPaki (AP).
AP wydaje się w sklepie, dla zombie i ludzi jest osobny sklep.
<<Opis wszystkich itemów dostępnych w sklepach>>
AmmoPaki NIE przechodzą na następną mapę!
Za co i ile dostaje się AP:
Zabicie zombie - 6
Zarażenie/zabicie człowieka - 3
Przetrwanie rundy 10
Ucieczka na mapie escape (jako człowiek) - 12
Bonus dla pierwszego zombie - 2
Bonus dla jedynego ocalałego człowieka - 3
Asysta przy zabiciu zombie - 1, 2, 3, 4 - zależnie od 'stopnia' asysty
Zabójca otrzymuje AP za zabicie ale pomniejszone o AP dla asystujących, może być ich nawet 4.

Vip i kredyty
Czym jest vip każdy wie, co daje vip na tym modzie? [url=http://skillersi.pl/Watek-ZM-Co-daje-VIP<<Co daje VIP>>[/url]
Vipa można kupić w naszym sklepie ale nie tylko. Vipa można kupić bezpośrednio na serwerze i właśnie do tego służą kredyty.
Kredyty to punkty które otrzymuje się w momencie otrzymania AP ale nie można ich wydać na co innego niż vip i zapisują się na następne mapy. Staty, vip i kredyty zapisywane są na nick.
Kredytów nie otrzymujemy gdy na serwerze jest mniej niż 5 graczy.

Zombie i ludzie
Zombie mają 6500HP, 270 szybkości (troszkę szybsze od ludzi, człowiek ze scoutem ma 260, a z nożem, pistoletami i granatem 250) i widzą w ciemnościach (noktowizor). Do tego jego życie regeneruje się, ale tylko do 3000.
Ludzie mają do dyspozycji większość broni (bez: uzi, tmp, ump i krowy) i wszystkie pistolety. Do tego granaty:
Flara (SG) - oświetla przestrzeń wokół siebie
Zamrażacz (FB) - zamraża na 6 sekund zombie w pobliżu wybuchu, zamrożony zombiak nie może zarażać, ale otrzymuje obrażenia i jest normalnie odpychany przez strzał
Wybuchowy (HE) - wybucha zadając max 2000HP (przy trafieniu samego siebie max standardowe 100)
Człowiek strzelając do zombie odpycha go, moc odrzutu zależna jest od odległości (im mniejsza tym mocniej), broni (każda broń ma inny odrzut) i częściowo od obrażeń (głowa liczona jest jako klata).
Obie drużyny nie mogą posiadać kamizelki.

Masz pomysł co można dodać/zmienić? Pisz śmiało w dziale propozycje Oczko
Pozdrawiam i do zobaczenia na serwerze Uśmiech
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości